top of page
  • Foto del escritorLaura Lascorz

#6 Doriana

Actualizado: 21 nov 2019

Ella és la Doriana, té 15 anys i viu al País de Mai Més, un raconet a 10 km caminant per la vall de Theth, Albània. A l'estiu ajuda la seua família al restaurant que tenen a un lloc preciós amb les taules als arbres i unes vistes privilegiades!

Quan li he demanat si hi havia alguna cosa que li passés pel fet de ser dona m'ha contestat que no però una estoneta després ha vingut a buscar-me a la taula i m'ha demanat que li repetís la pregunta. Aleshores ha estat ella que m'ha fet reflexionar a mi. M'ha dit: "Per dona vols dir des del moment que em va vindre la regla?" Jo li he contestat que no; però això m'ha fet pensar, per una banda, en la regla i els tabús -celebro que no en tingui!- i, per una altra, que ja fa molt de temps que al meu entorn ningú no relaciona el fet de ser dona o nena amb tenir la regla o no tenir-la.

Finalment, pel que fa a la pregunta, m'ha explicat que quan una cosa la fereix, de seguida plora. Diu que no sap si és pel fet de ser dona però s'adona que als homes no els hi passa. Després m'ha demanat l'Instagram per poder-hi pensar una mica més i dir-me el què més endavant!

Una última cosa: m'ha demanat que la foto la tregués de l'Instagram, i això he fet.

31 visualizaciones0 comentarios

Entradas Recientes

Ver todo

#9 Fatma

bottom of page